RADIONICA: COPYWRITING I COMMUNITY MANAGMENT
Written by Ultra on 20/12/2021
Copywriting je poznat i kao pisanje za reklame ili kreativno pisanje
Copywriting je pisanje teksta s ciljem da se korisnika potakne na kupovinu ili drugu akciju.
S obzirom da sve više toga obavljamo online i copywriting kao vještina dobiva sve više na važnosti.
Na radionici polaznici će se upoznati s terminom copywriting: što on znači, kome je namijenjen, koja mu je svrha, te kako ga oblikovati i prilagoditi s obzirom o kojem se mediju radi.
Sve informacije i odgovore na pitanja o copywritingu i community managementu dat će 𝗔𝗻𝗮 𝗠𝗹𝗮𝗱𝗶𝗻𝗮 𝗣𝘂𝗹𝗷𝗮𝗸, dugogodišnji copywriter.
Osmišljeni su i praktični primjeri na kojima će polaznici moći uvježbati forme i osvijestiti što je copywriting te kako ga primijeniti i prilagoditi različitim potrebama oglašavanja.
Cilj je osvijestiti kreativnost, dosjetljivost i dovitljivost te se upoznati s primjerima dobre prakse.
Polazanici će naučiti kako kvalitetno koristiti community management za promoviranje vlastitog brenda, kako oblikovati oglase u skladu s digitalnim kampanjama te kako izgraditi brend koristeći društvene mreže.
Sudjelovanje na edukativnoj radionici je besplatno i održavat će se u skladu s epidemiološkim mjerama.
Prijaviti se možete putem Facebook stranice ili na broj 𝟬𝟵𝟵 𝟯𝟬𝟵 𝟵𝟴𝟴𝟬 (Kristina).
** Edukacija je odgođena do daljnjega zbog bolesti voditelja. Novi termin bit će objavljen na Facebook stranici.